Geoblog.pl    Mario    Podróże    2005 - 2010 - Włochy - TOSCANIA    Posto Santo Stefano
2005

Posto Santo Stefano

Włochy
Włochy, Porto Santo Stefano

W Porto Santo Stefano już nie pada, trochę zgłodnieliśmy więc idziemy na poszukiwanie jakiejś knajpki...

Fajną restauracyjkę znaleźliśmy nad samą zatoczką, niestety na objad podają tylko dania rybne a dzieciaki chcą pizze, okazuje się iż piec do pizzy rozpalają dopiero wieczorem więc się ewakułujemy... i wychodzimy z restauracji, trochę dziwnie wszyscy na Nas patrzą... ale co Nam tam...

znajdujemy niedaleko przyjemną knajpkę gdzie jest pizza dla dzieciaków i dla Nas też smaczne dania... w trakcie Naszego objadku na całego wyszło słoneczko i zrobiło się przyjemnie ciepło...

z pełnymi brzuszkami, szalejemy na skałkach na nabrzeżu, odwiedzamy spore Akawrium i spacerujemy po milutkim Porto Santo Stefano, decydujemy się na powrót do Rzymu dopiero tuż przed zachodem słońca...

wycieczka zapowiadała się rano smętnie i deszczowo, a wszystko się zakończyło z uśmiechem w promieniach zachodzącego słońca... byle tak następnym razem