Geoblog.pl    Mario    Podróże    2010 - Dubaj - Hong Kong - Makao - Tajlandia - Kambodża - Malezja - Singapur - Dubaj - W TRAKCIE UZUPELNIANIA WPISOW    Czas wracać do domu

Czas wracać do domu

Zjednoczone Emiraty Arabskie
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dubai
Przejechano 20904 km

Rano czeka juz na Nas nasz busik który ma Nas zawieźć na Lotnisko...

Odprawa przebiega bardzo sprawnie i szybko z tą tylko ciekawostką iż karty pokładowe się smemu odbiera w automacie wbijając kod rezerwacji lotu... jednak idzie bardzo sprawnie...

Automatów do Automatycznej odprawy jest dużo tak że po kilku minutach idziemy już z Naszymi kartami pokładowymi oddać bagaże i kilka minut później jesteśmy po odprawie...

Na lotnisku robimy jeszcze ostatnie zakupy... oczywiście kupujemy kolejną pamiatkę... i punktualnie wchodzimy na pokład Naszego Airbusa ruszajac w kierunku Rzymu...

Minęły 3 tygodnie jak to wyruszaliśmy z tego lotniska w kierunku Hong Kongu... wydaje Nam się jakby to było zaledwie wczoraj... obiecujemy sobie iż to lotnisko odwiedzimy jeszcze nie raz, jak i Emiraty Arabskie...

W myslach już układamy kolejną podróż znów z 2-3 dniowym postojem w Dubaju...