Geoblog.pl    Mario    Podróże    2012 Azja - Chiny, Indonezja, Singapur, Malezja, Indie, Bangladesz, Nepal, Qatar - W TRAKCIE UZUPELNIANIA WPISOW    Świątynia Pura Uluwatu oraz Kecak Dance

Świątynia Pura Uluwatu oraz Kecak Dance

Indonezja
Indonezja, Uluwatu

Do Uluwatu dojeżdżamy po godzinie, wstęp na teren świątyni (50.000 Rupi)

Sama świątynia jest wybudowana na wysokim klifie i nie sprawia jakiegoś powalającego wrażenia, jednak strome klify są dość imponujące, chociaż mamy jeszcze w pamięci Klify w Cabo da Roca w Portugalii, gdzie byliśmy 2 miesiące temu i te klify tutaj są nieco niższe chociaż egzotyki dodaje im bardziej błękitna woda Oceanu Indyjskiego oraz stado małp grasujących dookoła.

Pstrykamy kila fotek i idziemy szybko na pokaz Kecak Dance, który ponoć w Uluwatu jest najciekawszy.
Taniec Kecak Dance może jest ciekawy, ale nastrój przedstawienia psuje kilkaset turystów dookoła, ciężko jest pstryknąć foto, aby nie mieć publiczności w tle, ciężko posłuchać melodii bo ciągle ktoś wchodzi, wychodzi, kręci się.
Przedstawienie czy bardziej się rozkręca tym bardziej staje się komercyjnym... i mniej ciekawym, a szczytem wszystkiego było jak jakiegoś angola z publiczności wzięli aby tańczył na scenie... KATASTROFA i ŻENADA

Taniec powinien być wykonywany w transie tak jak to ma miejsce na filmie Baraka, tutaj jednak wszystko jest robione pod publikę, co niektórzy z wykonawców widać że robią to od niechcenia, może gdybym nie widział filmu to moje odczucia byłyby inne, a tak spodziewałem się czegoś bardziej klimatycznego a wyszła klapa... ciekawe czy jeszcze gdzieś na bali można spotkać miejsce gdzie można zobaczyć nie komercyjny prawdziwy Kecak Dance