Geoblog.pl    Mario    Podróże    2010 - USA - Kanada    Nowy Jork – Muzeum Historii Naturalnej – dzień 4

Nowy Jork – Muzeum Historii Naturalnej – dzień 4

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, New York

Dzisiejszy dzień nie nastraja optymistycznie do zwiedzania ponieważ jest dość zimno i leje od samego rana… postanawiamy w związku z tym wybrać się dzisiaj do Muzeum Historii Naturalnej w Nowym Jorku…
Agata tradycyjnie zawozi nas na drogi pociąg na Manhattan, przesiadamy się w metro na Penn Station i około 14.00 wchodzimy do Muzeum…

Muzeum ogromne i bardzo ciekawe, szczególne wrażenie robią na nas wypchane eksponaty zwierząt żyjących na Kontynencie Amerykańskim, oraz zwierzęta żyjące w Afryce… wypchane zwierzęta są jak żywe, są one wystawione w gablotach inscenizujących ich naturalne otoczenie… zrobione jest to niesamowicie naturalnie, do tego stopnia ze czasami ciężko jest dostrzec gdzie kończy się ekspozycja pierwszego planu a zaczyna malowidło pokazujące dalszy plan… R E W E L A C J A

Oglądamy oczywiście również eksponaty dinozaurów z przed milionów lat… odnajdujemy Dinozaura z filmu „Noc w Muzeum” znajduje się w zupełnie innym miejscu niż w filmie, ale bez wątpienia to ten sam szkielet co w filmie… muzeum naprawdę ciekawe, spędzamy tutaj 4 godz i żałujemy iż nie przyjechaliśmy z samego rana ponieważ naprawdę warto poświęcić więcej czasu w tym miejscu… muzeum opuszczamy już jako jedni z ostatnich zwiedzających… na dworze nadal pada, chociaż już nie tak mocno jak rano… decydujemy się na Autobus do Penn Station i dzisiaj nieco wcześniej wracamy do domu…
Wieczorkiem jak zwykle po kolacyjce, rozmowa z Jackiem Danielsem… w towarzystwie Grzesia i Agaty, idziemy tradycyjnie spać po północy, czyli w normie, jutro ponoć ma być słonecznie… oby…