Geoblog.pl    Mario    Podróże    2013 USA, BAHAMAS    Tłusty czwartek, po meksykańsku

Tłusty czwartek, po meksykańsku

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, New York

Dzisiaj dzień na luzie, przeznaczony na zakupy, wszystkiego tego czego jeszcze nie zdążyliśmy kupić wcześniej, a lista jest dość okazała… miedzy innymi 2 Laptopy

Odwiedzamy znajomą Basie w jej studio dentystycznym, a następnie umawiamy się na spotkanie z Adwokatem, który ma nas reprezentować przy zakładaniu firmy w USA.

Już od jakiegoś czasu myśleliśmy o założeniu przedstawicielstwa naszego biura w USA. Rozmowa bardzo korzystna, sądzę, że będzie to dobre posunięcie… w końcu trzeba się rozwijać.

Na koniec odwiedzam mój ulubiony sklep ze sprzętem D&H na 34 ulicy, tutaj każdy aparat, komputer i cokolwiek inne, jest wystawione do ekspozycji, można się pobawić sprzętem, dowolnie protestować… to, o czym w Europie można tylko pomarzyć.

Wieczorem idziemy do cioci Basi na pączki na tłusty czwartek, oczywiście stół zastawiony po polsku. Ciocia Basia bardzo dobrze gotuje, więc wszystko jest wyśmienite… w pewnej chwili impreza przenosi się do piwnicy, gdzie znajduje się kącik z pamiątkami oraz spora lada barowa, przy której degustujemy Tequile, w Meksykańskich kapeluszach, przywożonych z różnych podróży, popijamy różne nalewki produkcji, pani i pana domu, oraz wiele innych specjałów… impreza bardzo udana… dziękujemy za zaproszenie.